Na aki a Googlelel jott ide es pikans reszletekre szamit az felejtse el. A koncert szuzessegemrol akarok ertekezni. Mert olyanon hogy sziget meg kulonbozo bulikon mar voltam, de igazi koncerten, ahol van elozenekar, meg raadas es tobb ora zene ugyanattol olyanon meg nem. De mult het csutortokon megvolt ez is.

A tortenet egyszeru: a feleslegem nagy U2 rajongo. serelmezte, hogy meg nem volt U2 koncerten, amikor Mo-n voltak akkor nem jutott ki, es azota meg nem jottek. Amikor kiderult hogy uj turne lesz elhataroztam hogy ha torik, ha szakad most elviszem. A jegy szerzesi kalvariat most nem reszleteznem, a lenyeg, hogy mivel tudtam hogy akkor mar Brnoban leszek valami kozeli helyet kerestem, igy lett Lengyelorszag, Chorzow. A koncert hatalmas volt. Tenyleg. Egy kollegammal (3600-bol 1) es a felesegevel mentunk, beszelgettunk veluk.
Valamiert viszont egyre jobban ugy erzem, hogy nekunk, magyaroknak valahogy beszukult a vilagunk. Egy atlag magyar nem olyan rugalmas, mint pl. egy cseh. Ok sokkal tobben, sokkal konnyebben valalnak munkat mas varosban vagy mas orszagban. Ez a parocska pl tobb evig Dublinba dolgozott, a masik kollegam Amsterdamban, a harmadik most Pragaban nez maganak allast.

Nekem is csak akkor nyilt ki a vilag, amikor hetente tettem meg az utat ide es haza es lattam, hogy a tavolsagok lekuzdhetoek konnyen, nincs semmi atrocitas a hatarokon, stb. A felesegemnek is csak most esett le, hogy a tavolsag, egy masik orszag mar nem akadaly, az utazas most mar olyan, mintha atmennel egyik megyebol a masikba. Es teszem hozza, hogy az "osellenseg" Szlovakokon keresztul (teszem hozza hogy semmi bajom a szlovakokkal, az errol szolo gondolataimat majd egyszer kifejtem). De alig varom hogy felfedezzem ezt az "uj" vilagot.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://omni.blog.hu/api/trackback/id/tr761300039

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása