omni 2009.07.15. 16:40

Haladok

Szoval jo reg nem irtam. De bevallom oszinten nem is tudom miert, tulajdonkeppen idom lenne, mert a csalad meg nincs itt, meg most uborka szezon van, tehat minden adott volna, de valahogy soha nem ugy jon ki a lepes. talaltam mar itt egy lakast magamnak majus vegen, most mar ott lakom, es egyre tobbszor csodalkozom ra az itteni es az otthoni arak kozti elteresekre.

Es a keplet nem bonyolult: minden itt allitanak elo, itt csinalnak, ami import az mar draga. Es inkabb mindenki veszi a csehet, mint az importot, pl egy talca szalami 12-15 korona, egy herz szalami 48 korona. azert az mar komoly. Mihez tartas veget egy korona kb 10 forint.

Tehat az elet egyszerubb itt mint otthon, ezt kijelenthetem, meg az emberek is kedvesek, tehat nem ereztem meg azt egyszer se, hogy rohadt magyar hatadba a kest, pedig rengeteg szlovak is van itt... Apropo szlovakok, kicsit annak is utananeztem, na majd irok arrol egyszer.

Csak hat szar egyedul, hianyzik a csalad, es most nem "anyucira" gondolok, hanem a fiaimra, meg a felesegemre... OK, minden hetvegen haza megyek, meg messelunk, meg minden, de akkor sem az igazi. Meglepo ugye?

A bejegyzés trackback címe:

https://omni.blog.hu/api/trackback/id/tr981247765

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása