omni 2009.07.29. 15:42

3 honap

regota keszulok ujabb poszt irasara de eddig valahogy nem vitt ra a lelek. Osszetennem a ket kezem, ha egy hettel idosebb lennek, a probaidom utolso hetet toltom. Mondjuk vannak biztato jelek, de hat persze az ordog soha nem alszik.

Mindegy, kiszallitottam a csaladot, es azert igy lenyegesen jobb a lelkemnek. Amugy a tortenet egyszeru volt, csak akkor voltam hajlando elhagyni az orszagot, ha a szakmamba tudok elhelyezkedni. Ez sikerult is. Meg volt meg par dolog, amit igertek, de az igeret persze elszall, a szo megmarad. Nem azt mondom, biztos van aki az ellenkezo tapasztalat, de nekem a HR olyan feluletesen segitett, hogy azt mutogatni kell.

Na mindegy. Megoldottam mindent. Amugy igy visszatekintve az elmult 3 honapra sok negativumot nem tudok emliteni. Nagyon szokatlan, hogy nem beszelik az en nyelvemet, annak ellenere, hogy meglepoen sok magyar van itt. De valahol persze nem is banom, mert megvaltas, hogy nem ertem es nem kell mindenki hujjeseget kiszolgalni es vegig hallgatni. Laza 2 honap alatt meg is szoktam.

A csalad persze mas. Lenyegesen egyszerubb lett volna meg volna minden ha Ok nem lennenek. Annak nagyon orulok, hogy a gyerekeknek tetszik minden. Majd persze ez meg valtozhat, de most egyenlore, nincs errol szo. Hat az asszony... ahhoz ot ismerni kell. Nem egyszeru termeszet, de igyekszem elerni, hogy szokja. Amugy O most futott bele abba, amire en 2 honap alatt raszoktattam az otthon maradottakat, hogy nem tudok minden hujjeseggel torodni. Neki ezt meg most kell megertetnie mindenkivel.

Amugy meg ha valami tortenne meg ezalatt a 2 nap alatt akkor sem buktam semmit. Jo buli, meg legalabb tapasztaltam. De az ismeretlenbe - ugy hogy semmi se biztos, tehat meg allas se - ugy biztos hogy soha nem fogok beleindulni az ismeretlenbe. Igy se volt egyszeru, de hogy ugy mi lenne....

A bejegyzés trackback címe:

https://omni.blog.hu/api/trackback/id/tr521275809

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása