omni 2009.07.21. 09:02

Koltozes

A hetvegen kikoltoztunk. Hivatalosan, csaladostul, de ennek ellenere meg egyedul vagyok. A tortenet egyszeru: a csalad nyaral, amit asszony osszepakolt 2 honap alatt azt en kihoztam, igy a nyaralas vegen - a kovetkezo hetvegen - mar ide jovunk haza. Ettol egy kicsit tartok.

Amikor veluk voltam nyaralni 2 hete egy hetig mikor hazajottem nekem olyan kultursokk volt hogy az elmondhatatlan. Tiszta depresszios hangulatba kerultem, de lehet hogy azert is, mert ismet egyedul talaltam magam. A masik resze a dolognak meg az, hogy meg en is probaidon vagyok: jovo het lesz a probaido utolso hete, igy lehet hogy bator dolog.

Szimplan azert, mert egy honapja tortent, hogy a kollegamat, akinek a probaidejebol 2 het volt hatra gyorsan es kegyetlenul, minden elojel nelkul kirugtak, de persze nem ok nelkul: a csavonak tul nagy volt a szaja. Valoszinuleg. Tehat a ceges forumon, probaido alatt talan nem kellett volna javasolnia, hogy szakszervezetett kene letrehozni. Igy jart.

Szoval ettol egy kicsit megijedtem, de a masik resze a dolognak, hogy a csavo epp azon a heten koltozott hozzam, es csak most hetvegen tudtam kirakni a szuret. ez egy nagyon nagyon szomoru tortenet. A sracot kiraktak alberletebol, mondtam neki, nekem van nagy lakasom, gyere hozzam, erre ott maradt egy honapig. A vegere mar ugy idegesitett, hogy elmondani nem tudom, mert erre nem szamitottam, azt hittem lesz 1-2 het max, foleg miutan kirugtak vegkep nem ertettem mit keres meg nalam. Es budos volt. Nagyon.

A koltozest viszont gyorsan letudtam. 3 honap alatt, minden hetvegen mikor autoval mentem haza egy adagot kihoztam abbol amit asszonykam osszepakolt. Most meg egy kollega beszalt es utanfutoval ket csaladot (magamat es ot) kikoltoztettem. En reszemrol igy oldottam meg, de ahogy beszelgettem masokkal szinten igy csinaljak vagy semmit nem hoznak.

A bejegyzés trackback címe:

https://omni.blog.hu/api/trackback/id/tr51258129

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása