omni 2009.10.29. 13:20

Eladtam a lelkem

Na reg irtam, tobb oka is volt, egyreszrol nagyon lekotott egy ket dolog, masreszrol tul sok minden nem tortent. De hat a napi 1 oldal letoltesnek meg kell lennie, meg kulonben is, most megint van valami itt, nem messze magyarhontol.

A tortenet lenyege, hogy utolso kotodesem feladasan varadozom, vettem egy autot, a magyart meg haza viszem eladni. Prozai okai vannak: nincs sulyado, kotelezo biztositas meg a fele az otthoninak. Masreszrol meg kicsit normalisabb autok vannak itt. Ugyanazt az autot amit otthon masfel millio forintert lehet megvenni, es - mivel mar vettem par autot - isten tudja mibol hoztak ki a szerencsetlent, azt itt, lathatoan jo allapotban megkaptam 980 ezer koronaert (1 millio forintert).
Ugyhogy most felvettem egy hitelt, megvettem az autot es boldogan jarkalok vele. Az atiras meg hatra van. Ettol az evtol van egy torveny, hogy ha Euro III motornal regebbi autot veszel, akkor 10e korona atirasi koltseget kell fizetni. Erre kinosan odafigyeltem, Euro III-asat vettem, igy az atirasi koltseg kb igy nez ki:

- 600 korona eredetvizsgalat
- 300 korona eljarasi koltseg.

Emlekeztetoul: 1 korna = 10 ft. ennyi a koltsege, semmi 10 ft cm3-kent, stb. Persze az atirasi proceduratol meg tartok, mert az emberek itt annyira "szegyenlosek" hogy alig lehet kicsikarni valakibol hogy megszolaljon nemzetkoziul, ami a minden napi eletben nem egy nagy dolog, de ugyintezesnel kevesbbe jo.

Es vegul egy kis szakmai dolog. Felraktam nem direkt persze a 9.10es Ubuntu betat. Az eles gepemre. Kb 1 nap alatt mar mukodott is. Nem rossz, sot, meggyozo, varjuk az eleset nagy szeretettel.

A bejegyzés trackback címe:

https://omni.blog.hu/api/trackback/id/tr1001483858

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása