omni 2009.04.30. 19:19

kezdetek

Érdekes állat az ember, ezen gondolkodom. Aztán lehet hogy csak én, de aki magára ismer, hát üdvözlöm a klubban. Minden szép volt, jó volt, aztán derült égből villámcsapás, na huzzunk el innen (magyarországról). No jó, az előtüzérség elindult (én) mindenki más hátra maradt. A kis ujjamat is odaadnám most ebben a percben ha egy hónappal fiatalabb lehetnék, talán lebeszélném magam erről az egészről. Magányos vagyok hiányoznak a gyerekeim, a feleségem, a napi rutin. Persze lesz új, de ha már megvolt vajon minek adtam fel? No mindegy... Most itt ülök Brno-i szobámba pötyögöm ezeket a sorokat, gondolkodom rajta hogy le kéne feküdni, hiszen mégis csak f4kor keltem... Aztán holnap... .... is lesz nap... De ez a hosszú hétvége most nagyon nem kellett volna. Lépjek haza a vérbe? De az olyan megfutamodás szerű volna... OK, elvetettem. Majd. csak lesz meg vajon majd? de konyorgom este 8 lesz nem is biztos hogy lehet jegyet kapni...

A bejegyzés trackback címe:

https://omni.blog.hu/api/trackback/id/tr101096154

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása